Náš prodejní kodex

 

 

 

Níže se přesně dozvíte, co můžete od našeho eshopu a kamenné prodejny očekávat.

Naše služby podle vašich připomínek neustále zlepšujeme.

 

Víme, co prodáváme
Dokážeme poradit
Testujeme pro vás zboží

 

 

Prvotřídní komunikace

  • Potřebujete rychlou radu nebo informaci?
    • využijte zákaznický chat přímo na eshopu vsenavareni.cz
    • zavolejte nám na naší bezplatnou linku 800 100 998 - pokud se k nám nedovoláte, zavoláme vám během několika minut zpět
    • navštivte naší kamennou prodejnu v Praze 8
  • Využít můžete také e-mail obchod@vsenavareni.cz - na dotazy odpovídáme co nejrychleji.

 

Kvalitní zákaznický servis

  • Vaše objednávky a dotazy vyřizují pouze proškolení zaměstnanci, kteří pro vás vybrané zboží i testují, aby vám mohli s výběrem opravdu kvalifikovaně poradit

 

Rychlost vyřízení objednávek

  • Disponujeme vlastním skladem, ve kterém máme více jak 5 000 položek a objednávky uskutečněné do 12 hod. jsou proto vyřízeny v ten samý den. Objednávky, přijaté po 12 hod. odesíláme hned následující pracovní den.
  • Objednávky si můžete zdarma vyzvednout v naší kamenné prodejně v Praze 8 každý pracovní den po 17 hod.
  • O stavu vyřizování objednávky jste samozřejmě informováni prostřednictvím sms a e-mailu

 

Reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti

  • U nás jsou reklamace bezproblémové! Zboží můžete reklamovat v našem kamenném obchodě v Praze 8, kde bude reklamace okamžitě vyřízena!
  • V případě, že budete reklamovat nebo vracet zboží poštou, využijte prosím reklamační formulář. Reklamaci vyřídíme během 14 dní.

 

Chci odstoupit od kupní smlouvy - formulář ke stažení

Chci reklamovat zboží - formulář ke stažení 

 

Vrácení zboží do 30dní

  • Prodloužili jsme záruku na vrácení zboží ze 14 na 30 dní. V této lhůtě můžete vrátit nerozbalené a nepoužité zboží. Peníze vám vrátíme okamžitě!

Jste ne/spokojeni?

  • Zašlete nám e-mail, kde napište, s čím máte problém – nebo za co nás chcete pochválit…