Loading...

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace zboží - poškozeno přepravcem

  1. Při přebírání zboží je nutné pečlivě zkontrolovat dodanou zásilku. V případě, že je balíček poškozen, nepřebírejte ho. Pokud je zboží poškozeno, přestože je obal v pořádku, je potřeba informovat přepravce, který vám zboží doručoval. Přepravce je nutné kontaktovat v den doručení zásilky, na pozjdější reklamace, nebude brát přepravce zřetel.
  2. V případě, že máte potíže s reklamací u přepravce, neváhejte nás kontaktovat rádi Vám pomůžeme obchod@ozdobdort.cz

Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dní - u nás prodlouženo na 30dní

  1. Zboží se Vám, nelíbí, nehodí, ...samozřejmě ho můžete vrátit bez udání důvodu. Pro vrácení nepoužitého a nerozbaleného zboží postupujte následovně:
  2. Stáhněte si, vytiskněte a vyplňte formulář odstoupení od smlouvy do 30ti dní. Pokud nemáte možnost si formulář vytisknout, postačí stejné informace přiložit ke zboží v ručně psané podobě. Uvedení čísla Vaší objednávky je důležité pro správnou identifikaci.
  3. Zboží a formulář odstoupení od smlouvy zabalte* prosím a zašlete na korespondenční a reklamační adresu
    Apolo77 s.r.o.
    Pod šancemi 444/1
    190 00 Praha 9
  4. Na balíček prosím viditelně napište VRÁCENÍ ZBOŽÍ.
  5. Zašlete nám prosím fotografii/sken podacího lístku, aby jsme mohli zásilku dohledat pokud by ji přepravce řádně nedodal.
  6. Po obdržení balíku, zboží prohlédneme, vyrozumíme Vás a vrátíme peníze na účet uvedený ve formuláři odstoupení od smlovy.

* Při balení zboží berte prosím zřetel na možnost hrubé manipulace přepravců s balíkem a zboží zabalte tak aby nedošlo při přepravě k jeho poškození.

 

Reklamace zboží

Poškodilo se Vám zboží, které je v záruce? Postup pro úspěšnou reklamaci je následující:

  1. Zašlete nám e-mail na obchod@vsenavareni.cz.cz do předmětu uveďte REKLAMACE a číslo objednávky.
  2. Do přílohy e-mailu prosím zašlete fotografie poškozeného zboží
  3. Popište poškození
  4. Po obdržení informací, Vás budeme neprodelneně kontaktovat o dalším postupu, řešení reklamace.